Golden milk! Zlatý zázrak z Indie, 50g

110 Kč
Skladem (>10 ks)
Můžeme doručit do:
13.5.2024

Golden Milk, známý také jako haldi doodh v hindštině nebo populárně jako kurkumové mléko, je zářivě zlatý nápoj s hlubokými kořeny v indické kultuře. Tento nápoj je dokonalou směsí kurkumy, zázvoru, skořice a černého pepře, vše v BIO kvalitě a dle ajurvédské receptury.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Golden Milk, známý také jako haldi doodh v hindštině nebo populárně jako kurkumové mléko nebo zlaté mléko, je zářivě zlatý nápoj s hlubokými kořeny v indické kultuře. Tento nápoj je dokonalou směsí skořice, kurkumy, zázvoru, kardamomu.

Proč si Golden Milk zamilujete?

Bohatá chuť: Tento nápoj je nejen lahodný, ale také velmi univerzální. Skvěle chutná ve smoothies, koktejlech, cereáliích a ovesných kaších.

Bez aditiv: Neobsahuje laktózu, lepek ani sůl. Je vhodný pro vegetariány a vegany.

Z plantáže rovnou k vám: Přímo od rodiny indického obchodníka s kořením Mohanlal Verhomala

Pečlivé balení: Baleno v neprůhledném znovuuzavíratelném obalu.

Jak Golden Milk připravíte?

Golden Milk je nejen skvělou alternativou ranní kávy, ale také chutným doplňkem ve vašich oblíbených receptech. Ať už ho pijete samotné, nebo ho přidáte do vašeho oblíbeného smoothie, vždy vám přinese nádech exotiky a kouzlo indické kultury.

Rozmíchejte 1 kávovou lžičku ve 250 ml mléka dle vašeho výběru. Pijte 1x denně. Dolaďte medem! :-)

koreni kavita (2)

Odkaz rodiny Mohanlal Verhomala

Mohanlal Verhomal byl synem obchodníka s kořením v malém indickém městě. Od mládí ho fascinovaly vůně a chutě, které jeho otec přivážel z různých koutů Indie. Mohanlal věděl, že indické koření má potenciál oslovit celý svět. S touhou rozšířit rodinný obchod se vydal na cestu, která změnila osud jeho rodiny i města, ve kterém žil.

Se sáčky s kořením a stál Mohanlal před pevností nebo palácem, dvěma místy, kde viděl turisty. Jeho charisma a znalost koření přilákaly pozornost, a když se o něm zmínil v průvodci, začal trh s kořením v městě růst.

Usha a Kavita a ostatní dcery Mohanlala, byly od malička fascinovány světem koření. Vyrůstaly v obchodě, kde se učily rozpoznávat kvalitní koření a naslouchaly příběhům svého otce. Když Mohanlal zemřel, bylo na všech sestrách, aby pokračovaly v jeho odkazu. A ony nezklamaly.

koreni kavita

Kavita Uscha a jejich sestry převzaly obchod a rozšířily ho na mezinárodní úroveň. Jejich koření bylo oceněno v Times of London, French Magazine a dalších. Dokonce byl o nich natočen dokumentární film "Spice Girls of India".

Dnes je obchod s kořením rodiny Verhomalů známý po celém světě. Kavita a její sestry nejenže pokračují v odkazu svého otce, ale také přidávají svou vlastní kapitolu do rodinného příběhu.

Návrh bez názvu

 koreni kavita (1)

Složení: Skořice, kurkuma, zázvor, kardamom

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.